2012. február 16., csütörtök

H&M Újdonságok


Mivel csütörtök van, így a H&M frissítette weboldalát. Egy-két holmi mindenképpen említésre méltó.. 


A fehér blúz örök alap darab, az aranygombokkal még  mutatósabb.
2490,-

A sárga szín az egyik szezon befutó.
3990,-


A metál színek maradnak tovább a divatban.
2490,-




Megannyi street stlyle kép arról árulkodik, hogy a mintás, virágos nadrágok az idei tavasz nagy slágerei lesznek 
9990,-

Platform colour block cipő: 9990,-
Kígyó mintás boríték táska: 2490,-
Pasztell rózsaszín kis táska : 2490,-













3 megjegyzés:

  1. A rózsaszín pasztell kis táskába beleszerettem. Hol kapok ilyet? Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia, az az érzésem, hogy már sehol.. mert én még március elején találkoztam vele egyetlen egyszer az egyik HM-ben, de azóta sehol nem láttam :(
    Egyébként csalóka a kép, mert a képen nagyobbnak tűnik, valójában nagyon pici. ettől függetlenül nagyon helyes kis táska, én is meg akartam venni később, de már nem találkoztam vele sehol. Azért megnézem szívesen, hátha belebotlom még valahol.. Ha esetleg látom, de szerintem nincs sok esély, akkor megvegyem?

    VálaszTörlés
  3. Köszi, mindenféleképpen vedd meg kérlek, én ebben esélytelen vagyok :) Sajnos, máskor is jártam úgy, hogy nemveszemmeg, nemveszemmeg, és mire mégis rászántam magam, addig eltűnt az üzletből. Azóta is bánom (ez legutóbb egy C&A-s táska és cipő kollekció volt, nem is volt drága, csak én voltam hülye).
    Mindenesetre, ha belebotlasz, ott ne hagyd! :)

    Köszi!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...