2012. február 28., kedd

Várom a tavaszt

     Úgy tűnik, csak nem akar ez a fránya tél még elköszönni, pedig már a múlt héten kaptunk egy kis ízelőtőt a tavaszi napsugárból. Ez persze nem tántorít el attól, hogy már kezdem elpakolni a téli holmikat és átnézegetem a gardróbomat, hogy miket fogok hordani, ha végre beköszönt a jó idő. Örömmel tapasztaltam, hogy mivel újra meg újra visszatérnek a régi trendek, nyugodtan elővehetem a már évek óta nem hordott ruháimat. Találtam is egy csomó pasztell színű felsőt, halvány sárga és rózsaszín  blézert, amiket már ezer éve nem vettem fel. Most meg alig várom, hogy újra hordjam őket.. 

Íme egy street style kép a Milan Fashion Week -ről, mely egy újabb példa arra, hogy bármit felvehetünk:   

www.elle.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...