2012. november 26., hétfő

Over The Knee Boots

    Nem hagyhatom szó nélkül, hiszen egy örök visszatérő és most ismét nagy divatban van: 

a Térd fölé érő csizma

vagy ahogy még én is hordtam régen, a Napóleon csizma. Ez az ultra nőies, igen feltűnő lábbeli óriási népszerűséget vívott ki magának pár évvel ezelőtt újra és még töretlenül, ebben a szezonban is igen közkedvelt. Úgyhogy aki valaha szerette vagy még sosem próbálta, most kihasználhatja a lehetőséget, hogy egy picit Pretty Woman bőrébe, egészen pontosan csizmájába bújhasson.













4 megjegyzés:

  1. Pont a hétvégén láttam az egyik hastáncoson ilyesmi csizmát egy bőrbetétes ruhával, de nagyon jól nézett ki, nem volt közönséges egyáltalán, csak nagyon divatos és stílusos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos szuper lehetett az az outfit, kár, h nincs róla fényképed...

      Törlés
  2. Szia! Én az utóbbi három évben hordtam ilyen csizmát, de idén még egyszer sem mertem felvenni, mert nálunk már out... Itt a lovagló tartja magát még mindig+ ami most nagyon menö az az éktalpú. Aki itt divatos akar lenni, az épp térd alatt végzödöt vesz, ami hosszabb vagy rövidebb nem menö.
    :)

    VálaszTörlés
  3. Érdekes, mint a fotók mutatják, máshol még igen népszerű. itthon nem mondhatom, hogy általánosságban (tisztelet a kivételnek) nyitottak a nők mindig a legújabb trendek iránt és bevállalósan öltözködnének, de más is a pénztárcánk ... Én biztos felvenném most is, de ami tetszene, az egy vagyon vagy itthon nem lehet kapni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...