2013. január 24., csütörtök

Baggy Leather Trousers

     Minden idők egyik legjobb vásárlását sikerült megvalósítanom. Mindig is imádtam az igazi bőr cuccokat, szoknyám, mellényem és dzsekim is van fekete bőr, de nadrágom még nem volt. Már hónapokkal ezelőtt kiszúrtam külföldi blogokon egy H&M trend fekete "baggy" stílusú nadrágot, melyet azóta a boltban is alaposan szemügyre vettem és egy valóban csodás, puha anyagú, tökéletes fazonú bőrnadrágot találtam. Az ára viszont kissé durva volt, mert 49990,- forinttért árulták! Most a leárazások alkalmával egy újabb kört tettem a belvárosi üzletekben és teljesen véletlenül vagy inkább sorsszerűen rábukkantam erre a nadrágra. Nemrég már 50 % engedmény volt rá, amit még mindig nagyon soknak találtam, de most képzeljétek el 5000,- forintra volt leszállítva!!!! Egyetlen darab volt belőle, ami ráadásul pont rám való, gondolhatjátok, hogy mennyire örültem neki és örömmel fizettem ki a 90 % engedménnyel csökkentett árat érte!!!! Már alig várom, hogy egy magas nyakú felsővel, fehér blúzzal vagy egy szimpla kötött pulcsival felavassam!

 







2 megjegyzés:

  1. úúú, hát ez valóban nagyon jól hangzik, én is hiszek benne, hogy egyes ruhadarabok/cipők néha "várnak ránk". Sajnos a kelleténél egy kicsit gyakrabban is ;) Hát alig várom, hogy láthassam :)

    Üdv,Andi

    VálaszTörlés
  2. Tejesen egyetértek Veled! a legjobb ha elkerülöm a boltokat most egy jó darabig, különben biztos újra kifognék valami kincset! :)


    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...