2013. január 14., hétfő

Sale Zara and H&M Haul

     Már írtam róla, hogy karácsonyra kaptam 2 ajándékutalványt, egy Zara és egy H&M kártyát, mindkettőt 10000,- forint értékben. Nos szép lassan sikerült elkölteni őket, így most meg szeretném mutatni a beszerzéseimet. Nekem a H&M kedvenc kollekciója a Trend szekció ruhái, erről már többször írtam is. Ezért célirányosan a Vörösmarty téren található üzletbe mentem, ahol sikerült is bevásárolnom. Egy fekete rövid ujjú elöl barokk jellegű nyomott mintás bársony felsőt és egy nagyon szép, sötét bordó színű szoknyát. Az előbbi eredeti ára 9000 Ft volt, de most le volt szállítva 50 százalékkal és egyetlen egy darab volt még pont az én méretemben. Ezt a felsőt már pár hónapja kinéztem magamnak, így nagyon örültem, hogy még jutott nekem belőle, ráadásul féláron. A szoknya 9990 ,- helyett 3000 ,- forintba került! Továbbá vettem egy mustár sárga színű peplum jellegű rövid ujjú hátul cipzáros felsőt is, ami 1500,- volt 6999,- helyett! Ezeken kívül találtam még egy élénk királykék kordbársony nadrágot is (nem Trend) ami csak 2000 Ft volt és fantasztikus a fazonja, ha lett volna még feketében is, biztos vettem volna olyat is. Így összesen 1000 forinttal haladtam túl az ajándék kártyámat! 

    A Zara Sale kollekciója idén nem nyerte el annyira a tetszésemet, tavaly ilyenkor sokkal több mindent találtam, ami tetszett. Most egy ruhát és egy nadrágot szerettem volna venni, amiből a ruhavásárlás meg is valósult. Egy szűk fazonú, elegánsabb, szürkés alapon apró tyúklábmintás jellegű ruhát választottam, amit szintén már pár hónapja kinéztem, most viszont féláron, 9990 helyett 4990-forinttért tudtam megvásárolni. Vettem még egy fekete színű, köves övet, amit szintén már előre kiszemeltem a TRF kollekcióból. Most 3990 helyett 1490,- volt!  Valamint a férfi osztályon találtam egy fehér alapon fekete bársony feliratos, köves, mintás pólót, aminek szerintem abszolút a női szekcióban lenne a helye.

Most pedig jöjjenek a képek:

















 







8 megjegyzés:

  1. Hmm,a tyúkláb ruci gyönyörű,nekem ez a minta bármikor jöhet.
    Ügyes voltál. Én is holnap megyek elkölteni az utalványom. Ez a második próbálkozás,elsőre nem ment. Az enyém a Missbe van,nem tudom ismered-e azt a boltot nálunk.

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! Én is két körben költöttem el az utalványokat. nem tudom melyik az a bolt pontosan, csak sejtem, a Sopron Plaza-ban van üzletük. jók a cuccaik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az az. nagyon /csajos nőcis dolgaik vannak. Nehéz lesz,mert nekem olyan cuccok kellenek,amik nem lehelet vékonyak,mert munkába megfagyok... Sok party esemény meg nincs a naptárba... :D

      Törlés
    2. Na majd írd meg, hogy miket vettél!!!!

      Törlés
  3. Nekem is el kéne már költeni az utalványom:D

    tetszetős összeállítás:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked milyen utalványod van? egyébként nagyin könnyű lenne megszokni, h mindig utalvánnyal fizetek és nem kell pénzt költenem...

      Törlés
  4. Wow, de jó cuccok! Irigylem az utalványaidat :-) Legközelebb én is azt kérek, mert hiába kaptam pénzt karácsonyra, elment csekkekre :S

    VálaszTörlés
  5. Igen, ezzel én is így vagyok, ha pénzt kapok, tuti nem veszek szinte semmit magamnak! így viszont kihasználtam maradéktalanul a lehetőséget!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...