2012. március 20., kedd

My Burberry dream

      A 90-es évek közepén, még fiatal lányként, gimnazistaként jártam először Londonban. Persze már akkor is nagyon szerettem divatosan öltözködni, csak még a lehetőségek korlátozottak voltak. Itthon még nem volt hatalmas választék külföldi női divat márkákból, bár így is minden pénzemet az akkor kapható kedvenc Kookai, Morgan, Persona üzletekben költöttem el. Szóval Anglia maga volt a földi Paradicsom minden szempontból. Az  abszolút kedvenc a H&M és a C&A volt, mert azokat legalább már ismertem és szerettem is. Mivel nem volt sok pénzem, inkább csak nézegettem a különféle, akkor még ismeretlen divatboltok, hatalmas áruházak csodás kirakatait és gyönyörködtem a látványban. A Regent Street-en sétálva megálltam egy üzlet előtt, ahonnan épp egy csinos nő sétált ki, csodás masnira kötött papír táskával a kezében. Felnéztem a bejárati ajtó felé és megpillantottam a bolt feliratát : Burberry ..és szerelembe estem. Persze nem is mertem bemenni az üzletbe, pedig a biztonsági őrök mosolyogva már nyitották ki volna udvariasan a bejárati ajtót, én meg csak félszegen arrébb sétáltam. Akkor elhatároztam, hogy egy nap visszajövök és én is papírtáskával a vállamon fogok majd kisétálni az üzletből. Legközelebb, mikor újra Angliában jártam, nagyobb önbizalommal és picit több pénzzel a zsebemben elmentem az álom boltomhoz és végre be is merészkedtem. A látvány lenyűgözött. A stílus, a minták, az anyagok, minden olyan pazar volt és csábító. Még jobban megerősítette vágyamat, hogy egyszer majd itt vásárolhassak. Évek múltán végre eljött a nagy nap és újra ott álltam a boltban. Kezemben egy közepes méretű Burberry kockás táskával, ami már képzeletben annyiszor az enyém volt. Miután az eladó hölgy átvette tőlem a táskát, becsomagolta és átnyújtotta nekem, végre átélhettem a várva várt pillanatot. Most már nekem nyitották ki az őrök az ajtót és én távoztam a vállamon lógó masnira kötött papírtáskával és fülig érő szájjal. Egy apróság az életben, de nekem akkor fantasztikus érzés volt, megvalósítottam egy fiatalkori álmomat. Hát így szól az első Burberry vásárlásom kicsit meseszerű  története és már meg is van a táska örököse, a Kislányom. :)

Kép:Szilvigardrobja
Burberry Small Nova Check Tote

Képek: uk.burberry.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...