2012. március 12., hétfő

Tavaszi H&M beszerzések

    Már egy jó ideje kiszúrtam magamnak egy szép barack színű, rövid fazonú, laza kötésű kardigánt a H&M-ben, de 6990,- Ft-ért nem "akartam" megvenni. Viszont múlt héten láttam, hogy már le volt szállítva 3000,- Ft-ra, így természetesen lecsaptam rá. A kék cipőnek lehetetlen volt ellenállni, mert már tavaly szerettem volna ugyanilyen cipőt vásárolni, csak akkor még nem létezett.. A H&M weboldalán találtam rá hetekkel ezelőtt és nagyon megörültem, hogy végre lehet kapni. Ráadásul több színben is árulják és 5990,-ért szerintem abszolút megéri a pénzét. Persze nem volt egyszerű beszerezni, mert kék színben és az én mértemben sehol nem láttam, míg a múlt héten végre szerencsém volt és sikerült rátalálnom. Tavaszra szerettem volna valami világosabb színű harisnyanadrágot, mert már a fekete, lila, szürke, stb.. téli variációkat meguntam. A H&M divided részlegén találtam ezt a pasztell világoszöld színben pompázó harisnyát, mely rögtön megtetszett és 990,- ért tökéletes kiegészítője lesz a tavaszi ruhatáramnak. A körömlakkokat már januárban megvettem. Mindegyik színt kipróbáltam már és teljesen meg vagyok velük elégedve. Nem is beszélve az árukról, hiszen négyes szettben árulva 250,- Ft-ra jön ki darabja :) 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...