2012. március 4., vasárnap

Téli Beszerzések 2.rész

       Pár hete elmentem 1-2 angol használtruha-üzletbe pasztell vadászatra. Úgy mentem oda, hogy szeretnék venni egy pasztell rózsaszín vagy barack színű, szűkebb fazonú, bokáig érő farmer nadrágot. Biztos annyira koncentráltam, hogy sikerült is pont ilyet találnom. Egy vadonatúj, még címkés New Look (Gold by Gilet) nadrágot, 2000 Ft-ért és mellé még találtam 3 darab pasztell "kékesmentászöldes" felsőt is. Úgy tűnik előre be kell vonzani, hogy mit szeretnénk vásárolni...
A képeken látható cuccokat az elmúlt hetekben vásároltam, már a tavaszra készülődve..






Öv: Bershka (Sale,kb 800,-); Nyakláncok és Hajgumi: H&M ; Felsők: Zara (Sale 1390,-),H&M, Zara (Sale 1990,-),(NewLook,Primark,Primark,Second Hand 600,- !!!! összesen) ; Blúzok: H&M , H&M Divided ; Nadrágok:  Calzedonia (Sale Kb 2500,-), H&M Divided, NewLook ( Second Hand 2000,-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...