2013. február 16., szombat

Orange and Black

   Mostanában újra kedvet kaptam a narancs, a citrom és a mustár sárga színárnyalatokhoz. Különösképpen fehérrel, feketével és kék ruhadarabokkal szeretem felvenni ezeket a szép mutatós, élénk színeket. Itt egy fekete nadrág, narancssárga kardigán és fehér blúz variációt választottam, hozzá arany színű kiegészítőket. Örömmel láttam, hogy a boltokba érkezett új kollekciók is bőven tartalmaznak ilyen színárnyalatokat. 







Nadrág,Blúz/Trousers,Blouse: H&M; Kardigán/Cardigan: Zara; Cipő/Shoes: Next


Kedvenc Zara összeállításaim:




           




2 megjegyzés:

  1. Jó a kardigánod! Én is szeretem ezeket az árnyalatokat. A Zara lookok meg áááá... ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszi és a zara cuccok jaj nagyon jók!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...