2013. február 4., hétfő

Silk Bomber Jacket

     Ma kedvenc fekete "selyem bomber" dzsekim volt rajtam, ami számomra egy igazi alapdarab a szekrényemben. Nagyon jól kihasználható, hiszen bármihez fel tudom venni, akár szoknyához, akár nadrághoz. Tulajdonképpen a blézert és a kardigánt helyettesítem vele és segítségével könnyen össze tudok rakni egy elegáns vagy egy lazább öltözéket is.  Ma egy szimpla, hétköznapi variációt mutatok, egy szűk farmer, egy magas sarkú cipő (ez most a "benti" cipőm) és egy khaki zöld felső kombinációjából. 




Farmer, Felső, Cipzáros dzseki/Jeans, top, jacket: Zara; Nyaklánc/Necklace: H&M

2 megjegyzés:

  1. Jó ez a bomber, nekem is kéne egy ilyen :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Bogi,én is imádom. még a Zara -ban vettem féláron. annyira jól el van találva ez a ruhadarab, számtalan cuccomhoz fel tudom venni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...