2013. február 9., szombat

Velvet Baggy Trousers

      Azt hiszem összességében az idei árleszállítások elég jól sikerültek. Ha valaki türelmes és van egy kis ideje nagyon jó áron ki lehet fogni szuper darabokat. A leárazások közepén érdemes leginkább körülnézni, hiszen addigra minimum 50 százalékos engedményeket találunk szinte mindenhol és még a kínálat is elég nagy. Ahogy az árleszállítások a végéhez közelednek egyre inkább alacsonyabbak az árak, viszont már alig maradnak méretek és addigra úgyis elkapkodják a kiszemelt darabokat. Nekem azért sokszor nagy szerencsém van, mert szuper áron tudok hozzájutni, tökéletes méretben a hetekkel korábban kinézett cuccokhoz. Nemrég bele is futottam egy fekete bársony nadrágba a Zara-ban, ami szintén szerepelt a "de jó lenne" listámon, s most 13990,- helyett 3990,- Forinttért meg is vettem. Még csodálkoztam is, hogy volt a méretemben és, hogy ilyen jó áron kínálták. Egyébként nagyon jó az anyaga és különösen tetszik a laza szabása. Azt hiszem jól teljesítettem a vásárlások terén, most úgyis hónapokig szüneteltetem a beszerzéseimet.





Felső/Top: Mango; Öv/Belt: Primark; Nadrág/Trousers: Zara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...