2012. február 12., vasárnap

Magas derekú nadrágok

www.marieclaire.com

www.makeshiftmodel.co.uk


       Bizonyára nagyon sokan közülünk hordtak a 80-as és 90-es években derék fazonú ill. magasított derekú farmerokat, nadrágokat, shortokat. Emlékszem nagyon nem is lehetett másfélét kapni, ezt hordtuk vagy szerettük vagy nem. Majd a csípő farmerek megjelenésével elég gyorsan kimentek a divatból. Legalább is egy darabig, hiszen a retró időnként újra meg újra teret hódit. Tavaly óta ismét előtérben vannak a kifejezetten magas derekú répa, skinny, sőt az extra bő szárú nadrág fazonok is. Mivel manapság hihetetlen nagy a választék a különféle szabású felsőkből, így tetszés szerint lehet különböző magasított derekú összeállításokat kipróbálni. Én is elővettem a szekrény mélyéről a Levi's 501-es nadrágomat. Tipp: Jól megy hozzá a hátul hosszabb, elől rövidebb és az eleve derékig érő felsőrész, de a legjobb ha betűrjük és egy blézert veszünk fel hozzá. Ha nem feltétlenül a 80-as éveket szeretnénk felidézni, de egy különleges, modern, nőies, megjelenést akarunk elérni, mindenképpen érdemes kipróbálni.


www.harpersbazaar.com

www.chictopia.com



2 megjegyzés:

  1. Már csak az a kérdés, hol kapok ilyen fazonú nadrágot? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ada! Szerintem már sok helyen lehet magas derekú nacikat kapni. pl H&M trend szekció, divided szekció, Zara? én a levi's 501-t second hand boltban vettem. Attól függ Te milyet szeretnél. Tény,hogy külföldön nagyobb a választék..

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...