2012. szeptember 24., hétfő

Primark in Austria

   Akik jártak már valaha Primark üzletben pl. Németországban vagy Angliában, azok tudják, hogy lehetetlenség üres kézzel, de leginkább teli zacskók nélkül távozni. Nos nekik feltétlenül jó hír, de talán azoknak is, akik még nem ismerik a pénztárcabarát áruházat, hogy október közepén megnyílik végre elérhető közelségben  Ausztria első Primark üzlete, Bécs mellett a Gerasdorf G3 Shopping Resort Einkaufszentrum-ban. Lányok, kezdhetünk spórolni és szervezni a shopping túrát!!!! :)


6 megjegyzés:

  1. Ohhh, én is benne vagyok, nekem is közel van és kb. minden héten járok Bécsben :-) A Forever 21-et már múltkor lecsekkoltam, de sajnos épp nem tudtam vásárolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nagyon örülök ennek,mert idáig csak Londonban tudtam vásárolni és tényleg mindig teli zacskókkal távoztam ( és tényleg olcsó)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...