2012. szeptember 19., szerda

Statement Necklace


   Ebben az összeállításban ismét a nyaklánc a főszereplő, így nem is próbáltam túlöltözni hozzá. Egy fehér kötött felsőt és a selyem fekete nadrágomat választottam. Ja és egy elmaradhatatlan, fekete magas sarkú cipellőt. 

   In this outfit the statement necklace is the high spot, so I was wearing just some simple pieces with it, a basic knitted short sleeved sweater and my silk black trousers. Ok, the black heels are inevitable.




Nadrág/Trousers: Promod; Felső/Top: H&M; Nyakláncs/Necklace: Stradivarius; Táska/Bag: Gucci; Cipő/Shoes: Next

7 megjegyzés:

  1. annyira jó ez a lazán elegáns stílus! Én sosem tudom kivitelezni. Máson úgy tetszik, magamon meg nagyon nem érzem jónak. Nem tudom mi lehet a gond :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi Csipkelány! Pedig tényleg egyszerű, a lényeg, hogy minimum egy nőies és elegáns darab legyen benne. pl magas sarkú, fekete szűk szoknya és szimpla póló, vagy farmer,elegánsabb balett cipő és fehér blúz. Biztos csúcs szuper leszel benne! próbálj ki sokféle változatot, persze elsősorban Te érezd jól benne magad! :)

    VálaszTörlés
  3. Sziszike,!1500 km-ről is szemmel tartalak.Mi ez a felső?De csinos

    VálaszTörlés
  4. már láttad... egy kötött rövid ujjú még a H&M ben vettem (leszállítva) pár éve...

    VálaszTörlés
  5. Ez egész egyszerűen tökéletes! ♥

    VálaszTörlés
  6. De jó a blogod!fel is iratkoztam rá!!és szép a nyakláncod!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...