2012. szeptember 5., szerda

Asymmetric Skirt

   Ezt az aszimmetrikus szoknyát szintén a Londonból haza látogató barátnőmtől kaptam. Ilyen jó anyagú és szabásút sehol sem találtam itthon, pedig sok sok helyen kerestem nyáron. Különösen jól kitudom majd használni ebben az átmeneti időben, sőt ha hidegebb lesz akkor is, mert harisnyával és bokacsizmával is tudom majd hordani. A hozzávaló barna szegecses öv pedig egy főnyeremény!

   This asymmetric skirt with the studded belt is a present from my lovely friend, Ildi, who has been living in London for 4 years already.  It has the perfect fit and material, I like it so much.






Szoknya övvel/Skirt with belt: Primark; Felső/Top: H&M; Cipő/Shoes: Gamloong

6 megjegyzés:

  1. Hát jól elszabták!De ez vicc,nagyon jó,de jó lenne már a harisnya és a csizma....!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit már unom a meleget én is, jöhet az új szezon,legyen szép ősz, h lehessen blézert hordani, de valószínű, h a nagy meleg után jön a 10 c, mindig így szokott lenni...

      Törlés
  2. Válaszok
    1. köszi Réka,kár,h nem hamarabb jutottam hozzá,mert akkor tuti egész nyáron ebben lettem volna ....

      Törlés
  3. Óóóó, de jól néz ki és nagyon jól áll!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...