2012. szeptember 14., péntek

Grey Denim Shirt

   Most már tényleg beköszöntött az ősz, így már nem kell tovább várnom és újra hordhatom a szinte elfelejtett ruháimat. Ismét át kellett rendeznem a gardróbomat, elpakoltam a nagyon nyárias cuccokat és elérhető közelségbe tettem az őszi és téli holmikat. Ma végre felvehettem ezt a bordó nadrágomat, amit még karácsonyra kaptam és utoljára tavasszal volt rajtam. Hozzá egy szürke farmeringet és fekete magas sarkú cipőt választottam és így egy egyszerű, laza, nőies öltözéket sikerült készítenem. Voltam fodrásznál pár napja és picit levágattam a hajamból, így újult erővel növeszthetem ismét.









Ing/Shirt: H&M Divided; Nadrág/Trousers: Stradivarius; Cipő/Shoes: NewYorker; Nyaklánc/Necklace: H&M; Táska/Bag: Gucci

6 megjegyzés:

  1. Ú, de jó kis nőcis szett! :))) Nagyon jó az összeállítás.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Köszi Reni!! külön külön elég egyszerű cuccok, de így együtt tényleg nőies lett...

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy már van bordó nadrágod! És milyen jól mutat farmeringgel!

    VálaszTörlés
  4. Igen, már tavaly karácsonykor beszereztem, így most nem kell vennem :) egyébként a h&M ben nagyon olcsón lehet kapni bordó nadrágot! azok a bizonyos 2490,- es nacik...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ez az összeállítás, tényleg őszies, nőies, de mégis laza :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...