2012. szeptember 2., vasárnap

Dots and Pearls

    Most van rajtam először a Marni for H&M szoknya, amit már a kollekció megjelenésekor kinéztem magamnak (lásd Marni ) és nagy szerencsémre a tavaszi leárazások alkalmával az utolsó darabot és ráadásul az én méretemben 3000,- forintos áron meg tudtam szerezni. Hozzá a gyöngyös gallérú fehér blúzomat vettem fel, ami a H&M Trend kollekcióból való és szintén leárazva 2000,- ért jutottam hozzá (lásd HM Trend Sale ). Tetszik ez a szett, mert nem hétköznapi, nőies és elegáns is, nagyon jól éreztem magam benne.

    Today I was wearing my Marni for H&M skirt for the first time. I bought it on sale for 10 EUR!!! I paired it with a white blouse with pearl collars from the H&M Trend collection (on sale as well for 7 EUR!!!). I like this outfit, so feminine and elegant.








8 megjegyzés:

  1. Nem tudom, miért húzták le a Marni-kollekciót, én imádtam (volna), szerintem tök szuper ez a szoknya, én is elfogadnám :-) A blúzt is imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Bogi! a másik amit beszereztem egy lakk dzseki, majd azt is megmutatom. ez a szoknya marha jó, nem is gyűrődik és igazi különlegesség.

      Törlés
  2. 3000 Ft-ot tényleg megért. nagyon szép!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csodálkozom is,h ilyen olcsón árulták, főleg, hogy tizenvalahányezer lett volna eredetileg...

      Törlés
  3. Nagyon nőies ez az outfit. Tetszik a szoknya is. Én is nézegettem ezt a szoknyát, de végül inkább a kabátkája mellett döntöttem. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép az összeállítás, tényleg nem mindennapi, de mégis abszolút nőies. Több ilyen nőt az utcákra! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Dávid! jó ilyet hallani egy divat szakértő férfi szemszögéből!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...