2012. szeptember 25., kedd

Black Pencil Skirt

    Egyik kedvenc ruhadarabom az örök klasszikus és kitűnően variálható fekete ceruza szoknya, amiből többféle anyagú és hosszúságú is megtalálható a ruhásszekrényemben. Amit ma vettem fel, az egy több mint 10 éves Mango szoknya. Tulajdonképpen évekig nem hordtam, mert teljesen elfeledkeztem róla, de a minap újra rátaláltam és örömmel megállapítottam, hogy most is tökéletesen megállja a helyét. Sőt a derekán található bőr és szegecs díszítés miatt akár idei kollekció is lehetne. Kihasználva ezt az átmeneti szép időt, még harisnya nélkül vettem fel, egy szürke felsővel és a lazac színű magassarkú cipőmmel.







Szoknya/Skirt: Mango; Felső/Top: H&M Trend; Cipő/Shoes: Zara; Táska/Bag: Gucci

2 megjegyzés:

  1. Wow, tök jó ez a szoknya, főleg a lazac cipővel! Érdemes eltenni a cuccokat, nem megválni tőlük :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg annyi minden újra divatba jön, hogy érdemes megőrizni a régi cuccokból!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...