2012. szeptember 2., vasárnap

New Shoes


  Már egy ideje szerettem volna egy rohangálós loafer típusú cipőt beszerezni őszre, de nem akartam sem túl drágát, sem nagyon szezonálisat, telis tele szegecsekkel, így nagyon megörültem amikor a H&M-ben ráleltem  erre a cipőre. Meglepően nagyon kényelmesnek bizonyult és tetszik, hogy van rajta egy kis arany-ezüst köves díszítés. Ára is megfelelő, mert 5990,- Ft volt. Nagyon tetszik!!!

  Today I bought these black loafer shoes with golden and silver sparkly stones at H&M. I like them so much, they are super comfortable!




2 megjegyzés:

  1. Ez nekem is kéne! Remélem, találok valami olcsó és jól kinéző loafert errefelé :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon örülök a cipőnek, nem volt drága és szerintem tök jól néz ki és nekem tényleg kényelmes...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...