2012. december 14., péntek

December in Pictures

A Kempinski Hotel-ben voltunk egy jótékonysági karácsonyi vásáron még 2 héttel ezelőtt...  




Leopárd mintás rövid ujjú póló Zara (1995,- !)
Ennyiért nem bírtam otthagyni és nagyon jó!!!


   Megkezdődött a "piros címkés őrület", H&M Sale: 9990,- helyett 4000,- ! (bár biztos még lejjebb fogják vinni. Mivel már 2 hónapja kinéztem magamnak teljes áron, így nekem ennyivel olcsóbban szinte ajándék volt! Nagyon Isabel Marant beütés a hímzése!!!)

 
Akár Givenchy kendő is lehetne, de (sajnos) nem az... H&M Sale 700,- !!!


Már kettőn túl vagyok, várom a folytatást. Azt hiszem már megjelent!


Magazinok 


Glamour Shopping napon jártam...


Egyik Karácsonyi ajándékom (bátyámtól)
H&M


Mostanában ezeket használom és nagyon hatásosak! (Müllerben kapható)




2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...