2012. december 2., vasárnap

Leather and Velvet

    Tegnap beszaladtunk az Aréna Plaza-ba és pont a Glamour Gardróbfrissítésnap ruha árverése zajlott. Gondoltam esetleg én is megpróbálok beállni a licitálók közé, hátha akad valami nekem való "kincs",de most egyetlen ruhadarab sem nyerte el a tetszésemet. 


 





    Bár a képről nem derül ki, de egy rövid ujjú fekete bársony felső van rajtam, amit majdnem 20 évvel ezelőtt vettem és most ennyi év után is egyik kedvenc ruhadarabom.  Egy arany fekete derékvonalon díszített kardigánnal, mamámtól szerzett fekete bőrszoknyával és egy pár éves hosszú szárú, magas sarkú, fekete bőrcsizmával vettem fel. Imádom az anyagokat kombinálni, leginkább a csipkét, bőrt, bársonyt, selymet és a szőrmét venném fel egyszerre. Most ezek közül csak a bársony és a bőr szerepelt az összeállításomban. Ja és két lány kérdezte meg, hogy hol vettem ezt a köves nyakláncomat, mert nagyon tetszett nekik. Hát tény, hogy nem egy hétköznapi darab...

Outfit:

 Bőrszoknya/Leather skirt: vintage; Bársony felső/Velvet top: An'ge Paris; Bőrcsizma/Leather Boots: Next; Kardigán/Cardigan: H&M; Nyaklánc/Necklace: Primark; Táska/Bag: Burberry

2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz rajtad minden, Szilvi! A nyaklánc csodás, a (20éves) fekete bőrszoknyán meg én is gondolkozom,hogy elővegyem-e vagy sem ;), Anyu szürkéjéből már táska lett! puszi!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Dia! Képzeld ez a szoknya is minimum annyi idős, de lehet, h még több... Mindenesetre szerintem vedd elő a bőrszoknyát, biztos dögös leszel benne.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...