2012. december 31., hétfő

Happy New Year for 2013

    Ez az év is szélsebesen elillant és picit szomorú is vagyok, mert számomra csodálatos esztendő volt 2012. Teljesült egy álmom és férjhez mentem az én drága Petimhez. Emellett édes Lillusommal felejthetetlen napokat töltöttem itthon, maradéktalanul kihasználva, hogy még nem kell dolgoznom. Belekezdtem divatblog írásba, mely bár tényleg csak hobby számomra, a mindennapjaim részévé vált és általa beleáshattam magam jobban a divat világába. 2012  minden csodás percét és emlékeit szívembe zárva búcsúzom ettől az évtől és kíváncsisággal, újult erővel és pozitívan tekintek 2013 felé. Köszönöm Nektek, hogy olvasgattátok, nézegettétek a bejegyzéseimet, remélem tudtam vele szerezni egy kis kikapcsolódást a hétköznapokban. Kívánok mindenkinek Egészségben, Boldogságban, Örömökben  és Sikerekben gazdag csodás Új Évet, remélem jövőre ugyanitt találkozunk! A pezsgőt ne felejtsétek, Egészségetekre!!!!







5 megjegyzés:

  1. Boldog új évet az egész családnak! :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog új évet! Biztos jó lesz 2013 is! (Legalábbis remélem, hogy nekem jobb lesz :S)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm és Boldog Új Évet neked is Bogi! Remélem mindkettőnknek nagyon szép évünk lesz!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...