2012. december 23., vasárnap

New Leather Boots

    Sok boltban már pár héttel ezelőtt megkezdődtek az árleszállítások és a Humanic-ban is jelentős leértékelésekbe lehet botlani. A kedvenc cipő márkám onnan a Gamloong, amit Bécsben fedeztem fel még pár éve. Itthon is lehet már kapni a kollekciót, de korántsem olyan széles a választék belőle. Nagyon kényelmesek és valódi bőrből készülnek a cipők. Idáig két pár szandált vettem ebből a márkából, mind a kettőt Ausztriában és nem csalódtam bennük. Már régóta kerestem egy motoros jellegű bőr bakancsot , így igen meglepődtem amikor tél elején kiszúrtam ezt a Gamloong bakancsot a Humanic-ban. Persze fel is próbáltam rögtön és fantasztikus kényelmesnek bizonyult. Csak egy visszatartó erő volt, az pedig a 30000,- forintos ára, így gyorsan le is mondtam róla.  Miközben a karácsonyi ajándék vásárlás utolsó körét róttam a hét elején, véletlenül újra belebotlottam ebbe a bakancsba, s majd kiszúrta a szemem a piros felírat, hogy SALE! El sem hittem, hogy le volt szállítva 9990,- forintra! Mondanom sem kell, hogy nem hagytam ott ennyiért. Tökéletes karácsonyi ajándék magamnak és végre van nem magassarkú, tiszta bőr, nem túl fiús, motoros jellegű bakancsom!!!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...