2012. október 6., szombat

New Skinny Jeans

      A múlt héten átnéztem a farmerjaimat és megállapítottam, hogy ultra skinny fazonú, közép kék, se túl világos, se nagyon sötét színű nincsen. Persze sok más egyéb van helyette, de kifejezetten ilyen nem szerepelt a nadrág kollekciómban. Egyik nap elszaladtam körbenézni, hogy milyen a farmer felhozatal ilyesmi kategóriában és nagyon hamar meg is találtam az én alakomra valót. Azért az ár sem volt elhanyagolható szempont, mert mindenképpen 10000,- Ft alatt szerettem volna maradni. Ezt bőven sikerült is teljesítenem, mikor a Stradivarius-ban belebotlottam ebbe a farmerbe. A mostani divat korszaknak is hódolok a nadrág díszítésével, mert elől a zsebeknél arany színű szegecsek találhatók. Sajnos elég sötétek lettek a képek, mert este készültek, így nem is igazán vehető ki a fekete felső köves díszítése, pedig nagyon szép szerintem. Ehhez az összeállításhoz mindenképpen magas sarkút akartam felvenni és most a kedvenc fekete, bokapántos cipőmre esett a választás. 






Farmer/Jeans: Stradivarius; Felső,Cipő/Top,Shoes: Zara; 


Stradivarius/ Super skinny denim with studs: 5995,- Ft


2 megjegyzés:

  1. Jól néz ki, nekem is kellene egy hasonló, mert most épp nincs olyanom, és ősszel-télen nem szeretem annyira a világos farmert.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÖRÜLÖK, HOGY TALÁLTAM ILYEN FARMERT ÉS ELÉG JÓ ÁRON..MONDJUK,NEM TÚL VASTAG, DE AZ ENGEM NEM ZAVAR, ÍGY MELEGEBB IDŐBEN IS HORDHATÓ...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...