2012. október 11., csütörtök

Rhinestones

     Holnap nagyon korán indul a repülőnk Londonba, így ma sietek is lefeküdni, amint kész leszek a csomagolással. Alig várom már, hogy kint legyünk, remélem minden szuper lesz és Lilla is fogja bírni az utat. Amint visszatértünk, jön a beszámoló sok sok képpel! Most még tegnapról mutatnék egy ruha összeállítást, ami tipikusan én vagyok, mert nagy kedvencem, a nadrág, magassarkú és blézer kombinációjából áll. A pulcsin talán látszanak a díszítések, mostanában több cuccomra is varrtam ilyen köveket. Ha üzletben venném meg ezeket, egy vagyont kéne kifizetnem értük, így csak inspirációt merítek és saját magam készítem a szebbnél szebb köves díszítéseket. 






Nadrág, Blézer/Trousers,Blaser: H&M; Felső,Cipő/Top,Shoes: Zara; Öv/Belt: Mango

6 megjegyzés:

  1. csinos vagy,mint mindig. nagyon jók azok a kis kövecskék.
    Jó utat,várjuk a sok-sok képet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,minden csodás volt, nem sokára jönnek a képek, csak még utol kell érni magam...

      Törlés
  2. Én szívesen megnézném azt a gyöngyös gyönyörűséget a kezeden kicsit közelebbről is.
    Érezzétek jól magatokat!

    Andi

    VálaszTörlés
  3. Jól néz ki, én is szeretem magam díszíteni a cuccaimat, mint megvenni készen a boltban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, a boltokban körül kell nézni és otthon lehet készíteni saját kezüleg egyedi dolgokat!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...