2012. október 17., szerda

OMG Comic Sweater

    Visszatértünk Londonból, a mindig csodás, nyüzsgő, színes városból. Nagyon jól éreztük magunkat, rengeteget sétáltunk, nézelődtünk, fotóztunk, picit vásárolgattunk, majd megmutatom a zsákmányaimat részletesebben. Most jöjjön egy mai ruha összeállítás, ahol már az új szerzeményeim egy része látható. Egy olíva zöld skinny nadrág, egy feliratos  "comic sweater" pulóver, egy vékony leopárd mintás öv és egy fekete táska. Az első három cuccot a Primark-ban vettem nagyon jó áron, a táska pedig a River Island-ből való. Mostanában tetszenek ezek a színes, feliratos vagy rajzos pulcsik, így nagyon örültem, amikor a Primark-ban 5 fontra leszállítva kínálták ezt a felsőt. Egy khaki nadrág már az őszi kívánság listámon szerepelt és végre sikerült is jó áron, teljesen megfelelő nadrágot találnom. A River Island monogramos táska pedig nagyon szuper, hordható vállon, laptáskaként, de akár így keresztben is. 






 Felső, Nadrág, Öv/Top,Trousers,Belt: Primark; Táska/Bag: River Island; Cipő/Shoes: New  Look

2 megjegyzés:

  1. Cuki ez a felső, bár nekem nem igazán a stílusom! A nadrág annál inkább :-)

    VálaszTörlés
  2. a nadrág nagyon jó, tudod, már egy ideje akartam venni, és most végre sikerült! a felső nagyon vidám és feltűnő, bár, hogy 5 font volt, így nem hagyhattam ott...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...