2012. október 27., szombat

Sweatshirt

      A 300,- Forintos használt ruha boltban vettem ezt a már vintázsnak nevezhető pulóvert. Mostanság imádom ezeket a "tréning felső" típusú pulcsikat, melyek egyébként újra divatban vannak. Igazából ezek közül a Kenzo toppok közül választanék, ha nem lenne gond több mint 200 EUR-t kiadni értük. Így különösen örültem amikor belebotlottam ebbe a tűzpiros Benetton pulóverbe ilyen olcsón. Sajnos a kép nem adja vissza az eredeti szép színét. Már meg van hozzá az outfit terv is. Fekete bőrszoknyával, bokacsizmával vagy boyfriend típusú farmerrel és magas sarkú cipővel fogom felvenni. Ja, és persze egy jó övvel és táskával...








6 megjegyzés:

  1. Hú, kíváncsi leszek a szettre! Nekem is tetszik a pulcsi, de egyelőre ötletem sincs, hogyan tenném én nőiessé :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na majd igyekszem az outfittel!!!! kíváncsi vagyok, hogy fog tetszeni!

      Törlés
  2. Én is kíváncsi vagyok a szettre!!! :)
    És a Kenzo Eifeles pulcsija nagyon kellene :D

    VálaszTörlés
  3. Na látod,tudsz te vásárolni!Köszönöm a szép "GOMBOKAT" a blézeren.

    VálaszTörlés
  4. Ugye, és milyen olcsón megúsztam. szívesen, de akár hordhatod is a blézert!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...