2013. március 2., szombat

New in from Zara

     Ma az Allée-ban voltunk bevásárolni és persze most is, mint mindig beszaladtam szétnézni a Zara-ba. Az új kollekcióból számtalan holmit szívesen magammal vittem volna, de most a maradék sale darabok között találtam egy cipőt, amit nem akartam otthagyni. Egy kis sarkú, piros színű, elől arany szegecses, bokapántos cipőt, ami 9950,- ről 1990,- re volt leárazva! Nagyon kényelmes, tavaszra, nyárra tökéletes rohangálós darab lesz!

A fekete változatról találtam is a neten képet...



A piros változata ugyanilyen, csak arany színűek a szegecsek.


Ezen kívül még rábukkantam egy másik kincsre is, egy színes köves nyakláncra, ami közel 6000,- forintról volt 795,- re leszállítva! Mondanom sem kell, hogy ez is haza jött velem...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...