2013. március 26., kedd

Running Shoes Trend

    A trendek jönnek, mennek, megújulnak, majd ismét visszatérnek. Hol örömmel fogadjuk és követjük őket,  máskor pedig nem tudunk velük azonosulni. Mostanában is vannak ilyen "menő" dolgok, amelyekkel sehogy sem tudok zöld ágra vergődni. Az egyik  ezek közül a klasszikus színes futócipő, amit a legújabban a nők előszeretettel kombinálnak laza, elegáns, szoknyás, blézeres szettekkel. A lapos, fűzős cipőkkel, tornacipőkkel nincs semmi bajom, de ettől az újfajta sportcipős vonaltól már idegenkedem. A 90-es években mindenki hordott különféle sportcipőket, akár szoknyával, akár farmerrel, még a húszas éveimben is bőven hordtam a kedvenc fehér reebok cipőmet a mini farmerszoknyámmal. Nálam ezek a mai futócipő csodák csak a futópályákra valók és egyáltalán nem nőiesek. Holott mára teljesen divatossá vált akár szuper elegáns szetthez is egy ilyen színes sportcipőt párosítani. Persze elismerem, hogy vannak ötletes, jól kivitelezett összeállítások is és jó dolog, hogy végre nem csak tűsarkú cipőket láthatunk a streetstyle fotókon, de úgy tűnik ezzel a legújabb őrülettel én már nem tudok megbarátkozni.   











2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy ezzel nem vagyok egyedül :-) Biztos nem fogok megbarátkozni ezzel a trenddel, de tényleg láttam már én is jó megoldásokat.

    VálaszTörlés
  2. hát ez nem lesz a kedvenc trendünk, az már biztos...jó, hogy ebben is egy véleményen vagyunk :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...