2012. augusztus 22., szerda

Black and White Short

     Nincs túl sok rövid nadrágom, mert annyira nem szeretem őket, de ezt a vékony anyagú, laza szabású fekete fehér sortot jól ki tudom használni. Most picit nőiesebb megjelenést szerettem volna, ezért felsőnek egy flitteres díszítésű mustár sárgás ujjatlan toppot vettem fel, cipőnek pedig egy magas sarkú fekete szandált választottam. 

    Yesterday I was wearing these black and white loose fitted shorts in a sporty chic way. In a combination of a mustard yellow coloured, sequin detailed top and a pair of black high heeled sandals.







Felső/Top: Primark; Short: H&M Divided; Szandál/Sandals: Mexx; 



4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a rövidnadrág ezzel a felsővel. Igazán nőies és kellemes nyárias összeállítás. Csinos vagy és tök jó alakod van. :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Tőled Ildi, köszi! Régebben rengeteg rövid nacit hordtam, mostanában mellőzöm őket, biztos már megöregedtem... :) az ilyen lágyabb esésűeket jobban szeretem, mint a szűkeket, mert ezeket magas sarkúval is lehet hordani!

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó! Én sem szeretem annyira a rövidnadrágokat, de ez nekem is nagyon tetszik, nőies, laza, jó a színe.

    VálaszTörlés
  4. Köszi bogi, én is pont így gondolom... :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...