2012. augusztus 29., szerda

Khaki Trousers

    Mint már említettem nagyon szeretem a khaki színt. Egy nagyon jól kombinálható szín és most újra nagy divat lesz. Kinéztem egy pár nadrágot ebben a színben, melyek közül bármelyikkel sokféle stílusú szettet lehetne összeállítani az őszi szezonra. Akár kötött pulcsival, akár blúzzal, de egy szimpla trikóval és kardigánnal is.

  I love khaki colour, as I have already mentioned it on my blog. Here are some trousers in khaki colour I would wear during the next season, pairing them with knitted jumpers, white or black shirts or with a basic Tee and cardigan.


Bershka: 6995,-


Zara: 9995,-


Mango: 9995,-






4 megjegyzés:

  1. Én is pont ezt keresem, a military trendet szeretném vele "kipipálni", szóval talán a zarás nadrág lesz, de még sportosabbra gondoltam. Kíváncsi vagyok Te mit találsz végül...

    VálaszTörlés
  2. Igen, leginkább ebben a formában tudom és is a millitary hullámot magaménak érezni...nálam a bershka a befutó, de majd elválik...

    VálaszTörlés
  3. Én annyira nem szeretem se a zöld, se a barna árnyalatokat és 1-2 éve meg is váltam minden ilyen cuccomtól. Amióta viszont blogokat olvasok, új perspektívában tudom szemlélni a színeket, formákat, mindent, úgyhogy most teljesen nyitott vagyok ezekre a színekre is. Nemrég egy khaki Zara blúzt vettem a bolhapiacon, teljesen új volt, nem is értem, miért nem hordta a nő, akitől vettem, nekem szerelem volt első látásra és hajlandó voltam a bolhapiacon borsosnak számító 4 eurót kiperkálni érte :-) Alig várom már az őszt, hogy hordhassam!
    Egyébként a fent mutatott nadrágfazonok közül mind nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem voltam régen nagy oliva zöld, khaki zöld rajongó, de pár éve már rájöttem, hogy egy marha jó szín, olyan elegáns outfitteket lehet velel összehozni pl fehérrel vagy feketével. sőt arannyal sem rossz:) majd vedd fel a blúzt és csinálj képet!!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...