2012. augusztus 30., csütörtök

Stars and Studds

   Egy újabb burgundi kombináció, ezúttal fekete fehérrel és ezüsttel variálva. Bizonyára még sok sok bejegyzésem főszereplője lesz ez a szín. A fekete alapon fehér pici csillagokkal teli rövid szoknya egyike a téli leárazásokon vásárolt H&M cuccoknak, melyet a mai öltözékemben egy bordó felsővel vettem fel, amit szintén még télen rendeltem online az angol Topshop-ból. Már akkor nagyon beleszerettem ebbe a színbe, bár nem sejtettem, hogy őszre ennyire nagy divat lesz majd. A szegecses öv egy régi nagy kedvencem, még sok sok évvel ezelőtt vettem egy metal/rock zene boltban és most hasonlókat lehet kapni a ruhaboltokban!

  Today I was wearing a black and white skirt with stars, that I bought during the Winter sale at H&M, a burgundy top from Topshop and a vintage treasure, a silver studded black belt, which I found at a Hard Rock store many many years ago. 








Szoknya/Skirt: H&M Divided; Felső/Top: Topshop; Öv/Belt: Vintage; Szemüveg/Sunglasses: Gucci; Nyaklánc/Necklace: Thomas Sabo; Cipő/Shoes: Humanic

2 megjegyzés:

  1. Tetszik a szoknya mintája! Nekem a bordó kicsit őszies szín, úgyhogy még várok vele, de imádom :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...