2012. augusztus 21., kedd

Black Skirt

   Bár a kedvenc szoknya fazonom a ceruza forma, azért néha választom ezt a rövidebb stílust is. Különösen szeretem ezt a fekete bőr (hatású) szoknyát,hiszen jól variálható. Télen pulcsival, nyáron egy kis trikóval is felvehető. 

   My favourite skirt style is the pencil shape, but sometimes I like wearing this shorter version as well. Today I chose this black leather (look like) skirt, which is such a versatile piece. I can combine it with a basic top during the Summer, or with a jumper at the Winter season.







Szoknya/Skirt: VeroModa, Felső/Top: H&M divided; Cipő/Shoes: NewYorker; Táska/Bag: Gucci


4 megjegyzés:

  1. Tényleg jó kis szoknya, s ezek szerint a meleget is bírod benne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nekem már mindegy mit veszek fel, úgyis meggyulladok ilyen hőségben :)Egyébként nem volt vészes...

      Törlés
  2. Vagány ez a szoknya, én is szeretnék egy bőrhatásút!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem, egy leárazáson futottam bele még a VeroModa-ban 14-ről volt 4000,- re leszállítva!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...