2012. augusztus 26., vasárnap

Stripes and Nude

    Tegnap este a belvárosban sétálgattunk és beszaladtam a Zara-ba megnézni az új kollekciót. Annyi sok szép dolgot láttam, hogy a fél üzletet tuti fel tudtam volna vásárolni, ha sok pénzem lenne és hatalmas gardrób szobám. Így inkább csak inspirálódtam és hazatérve átnéztem, hogy milyen hasonló ruhadarabok vannak megbújva a szekrényem mélyén és örömmel vettem tudomásul, hogy újra hordhatom a már szinte elfeledett cuccaimat.pl díszköves felsőm, régi szegecses övem vagy a fekete bársony pólóm. Ami a tegnapi szettemet illeti egy igen klasszikus színösszeállításba bújtam a kék, fehér és bézs-barna kombinációjába. A fülbevaló ami nem annyira látszik a képen egy strasszköves, Chanel mintázatú és szakasztott olyan, mint amiről egy fotót tettem fel a FB-oldalamra, hogy egyszer egy olyat szeretnék. Nos, ha nem is igazi, de nagyon szép. Egy nagyon kedves lány olvasta azt a bejegyzésemet és küldött nekem egy linket, hogy hol tudok rendelni, ha szeretnék, és persze rendeltem is. 










Short: H&M Divided; Felső/Top: Zara; Cipő/Shoes: Gamloong; Táska/Bag: Louis Vuitton

8 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon jó az a fülbevaló. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye,milyen jó, ok biztos nem lesz tartós darab, de legalább nem kell annyira vigyáznom rá, ha eredeti lenne, tuti nem is merném hordani, nehogy elhagyjam...

      Törlés
  2. nagyos csinos vagy! tetszik ez a párosítás.

    VálaszTörlés
  3. de csini :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Réka! ezek a csíkos darabok olyan jól variálhatók!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...