2012. április 1., vasárnap

The Body Shop in Budapest

www.thebodyshop.com
     
   Nagyon örülök, hogy végre Magyarországon is lesz hivatalos The Body Shop üzlet. Az első Budapesten, az Aréna Plaza-ban nyílik Április 3-án, majd egy második budapesti üzlet nyitását is tervezik még 2012-ben. Én már évek óta használom a termékeiket, csak mindig  külföldön, Ausztriában vagy Angliában vásárolom őket. Nem is akarok túl sokat írni, hiszen rengeteg információ van az interneten a cégről, a lényeg, hogy széles skálán kínálják a kozmetikumokat, testre, arcra, hajra, stb és mind  nagyon jó minőségűek, fantasztikus illatúak és ami a legfontosabb, hogy mind környezet barát termékek és többnyire természetes alapú összetevőkből állnak. Ahogy a logó is hirdeti "eredeti, természetes, etikus szépségmárka". 

     I am so happy, that The Body Shop opens its first official store in Hungary. The first one will be in Budapest, in Arena Plaza from 3rd April 2012 and a second store opening in Budapest is also expected in 2012. I have been using their products for many years already, but I always buy them in  abroad, in Austria or in England.
The Body Shop carries a wide range of very good quality products for the body, face, hair, etc. and the most important is that they are eco-friendly and made from mostly natural ingredients. As the logo sais "original, natural and ethical beauty brand".



Az én otthoni kínálatom jelenleg:

My selection at home at the moment:



2 megjegyzés:

  1. na, ez nagyon jó hír!
    én Hollandiában ismertem meg, és akkoriban nagyon megkedveltem.

    üd,
    á

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg Angliában ismertem meg.. Én is nagyon megörültem, amikor megtudtam hogy végre itthon is lesz, remélem ugyanannyiért adják majd és nem lesz sokkal drágább.. Egy tusfürdőre biztos lecsapok :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...