2012. április 30., hétfő

Outfit with ankle strap sandals

   Ma felvettem a virágos hosszú szoknyámat, végre harisnya nélkül. Hozzá egy nagyon halvány pasztell menta színű felsőt és a bokacsatos fekete szandálomat választottam. Teljesen olyan mintha nyár lenne! 

   Today I was wearing my long floral skirt finally with bare legs. As for the rest of the outfit, I opted for a very light pastel mint top and my black ankle strap sandals. It totally feels like summer!





Szoknya/Skirt: Vintage ; Felső/Top: H&M ; Cipő/Shoes: Zara ; Táska,Szemüveg/Bag,Sunglasses: Gucci

2 megjegyzés:

  1. Csinos :) Bár ezzel a szoknyahosszal szerintem olyan nehéz bánni :S Én félek tőle :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sok ilyen hosszú szoknyám van, nem mondom, hogy ez a tökéletes fazon,és biztos, hogy nem is a legelőnyösebb, de én "sajnos" nagyon szeretem.. Lehet, hogy minél magasabb tűsarkúval kellene felvennem, majd kipróbálom!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...