2012. április 6., péntek

Outfit with a black pleated skirt

    Végre egy olyan kép rólam, ahol szoknya van rajtam. Mostanában inkább a nadrágokat szeretem , pedig vannak olyan időszakok az életemben, amikor szinte állandóan szoknyát hordok. Ez a fekete rakott szoknya nagyon régi, a mamámtól kaptam. Klasszikus párosításként lila blúzt vettem fel hozzá és hogy kicsit érdekessé tegyem az öltözetemet egy pár leopárd mintás cipőt választottam.

     Finally there is a photo of me wearing a skirt on it . Lately I like putting on trousers, however, there are periods in my life when I almost always wear skirts. This black pleated skirt is very old, I got it from my mom. To make the outfit a classic one, I paired the black skirt with a violet blouse and to make it a bit interesting I chose a pair of leopard print shoes.





Kabát/Coat : VeroModa ; Szoknya/Skirt: Vintage ; Blúz/Blouse: Zara ; Öv/Belt: Stradivarius ; Táska/Bag: Burberry ; Cipő/Shoes: No name

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...