2012. április 23., hétfő

Outfit Neon and Flowers

Ma kipróbáltam, hogy milyen a virágos nadrágom egy neon sárga felsővel és szerintem nagyon jól passzolnak. Bár ehhez a nadrághoz tulajdonképpen minden színt fel lehet venni.

Today I tried out another combination with my flower patterned trousers. I combined them with neon yellow and I like how thay match each other. Actually, I could pair all the colours with these trousers.



Felső/Top : Zara ; Nadrág/Trousers: H&M ; Cipő/Shoes: Dorothy Perkins ; Öv/Belt: Bershka

2 megjegyzés:

  1. Csinos, én egy barack vagy korall színű felsőt is megnéznék vele. Sajnos már nem volt a boltban, amikor én mentem :(

    VálaszTörlés
  2. Gondoltam, hogy már nem nagyon kapható. Szerintem eleve nem hoztak be túl sokat és azt is hamar elkapkodták.. Barack színű felsővel is próbáltam már, nagyon jól néz ki mindennel.. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...