2012. május 8., kedd

H&M Trend Haul

    Pár héttel ezelőtt elmentem a Mom Park-ban található H&M-be, ahol árulják a Trend kollekciót is, amit én nagyon szeretek, mert olyan különleges ruháik vannak. Épp szezonális árleszállítás volt és sikerült találnom egy pár felsőt, amiket már kinéztem teljes áron is, de úgy nagyon drágának találtam. Most minden egyes darab 1500,- Ft volt, hihetetlen ár ezekért a cuccokért!! 

My latest H&M Trend purchases, each piece was 1500,- HUF, what a bargain! 







3 megjegyzés:

  1. jajj ne is mondd...ma betévedtem én is a H&M-be...kb 3.5 perc alatt tudtam volna elkölteni az egész havi fizetésemet:D

    VálaszTörlés
  2. wow, nagyon menő cuccokat sikerült szerezned! :)
    még jó, hogy nekem mostanában nincs időm beugrani egy h&m-be sem...:D

    VálaszTörlés
  3. Kriszti! Igen, ezzel én is így vagyok.. :) de ezeket a cuccokat ilyen áron nem bírtam otthagyni. Ezek nem annyira szezonálisak, tuti jók lesznek sokáig..

    Lynnie! Köszi :) Addig jó míg nincs időd HM-be menni, mert különben vagy a szíved fáj, mert nem vettél semmit, vagy a pénztárcád bánja :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...