2012. május 6., vasárnap

Tell Me About Yourself Award

   Újabb kedves meglepetés ért a héten. A Liebster blog díj után most egy másik díjat is kaptam, a Tell Me About Yourself díjat. Doo Doo Gardróbja küldte nekem!!! Köszönöm szépen Neki!!! Egyébként a blogját csak nem rég fedeztem fel, de már is belopta magát a szívembe!


A Szabályok a következők:
  1. Köszönd meg a díjat és linkeld be azt, akitől kaptad!
  2. Írj magadról 7 különböző dolgot, bármi lehet az!
  3. Add tovább ezt a díjat másik bloggereknek!


Akiknek ilyen díjat küldenék, azok már megkapták tőlem a Liebster díjat vagy szerintem már megkapták tutira másoktól, így most csak egy valakinek szeretném küldeni, a Fashion and Margarita bloggerinájának, akinek nagyon jó outfit képei vannak!


A másik díj kapcsán már eleget tettem a díjjal járó "kötelezettségnek", ezért most kiegészítésként csak pár új dolgot írnék magamról, ami hirtelen eszembe jutott! 

1.Szeretek szabadidőmben (ami mostanában nincs :) ) képeket festeni, fő inspirációim a francia impresszionisták.

2.Imádom a távol keleti ételeket.

3.Kedvenc divatházam a Burberry.





4 megjegyzés:

  1. GRATULÁLOK!!! Tényleg ez a legeslegjobb blog!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Te vagy a legdrágább!!!

    VálaszTörlés
  3. hű köszi a díjat Szilvi! :)
    sosem kaptam még ilyesmit, szuper!

    VálaszTörlés
  4. Igazán nincs mit, nemrég találtam csak a blogodra, tetszik, hogy vannak outfit képeid és nagyon jó a stílusod!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...