2012. május 16., szerda

Outfit with Basic Pieces

    A mai ruházatom egytől egyik gardrób alapdarabokból állt. Fekete szűk farmernadrág, kék farmer ing, fekete magas sarkú cipő, fekete táska és napszemüveg. Egy örök kedvenc, egyszerű, hétköznapi, mégis nőies összeállítás.


Farmer/Jeans: H&M, Cipő/Shoes: NewLook, Ing/Shirt: Bleifrei , Táska,Szemüveg/Bag,Sunglasses: Gucci
    Today I was wearing wardrobe essential pieces from head to toe. Black skinny jeans, blue denim shirt, black heels, black bag and sunglasses. A timeless favourite, a simple, casual, but still feminine outfit.

4 megjegyzés:

  1. A szemcsid nagyon tetszik, úgy örülök, hogy mióta kontaktlencsés vagyok, már én is viselhetek. Most ingyen ti is kipróbálhatjátok http://minu.me/-kupon

    VálaszTörlés
  2. egyszerű és nagyszerű :) én pont ma raktam fel majdnem hasonló outfitet, csak fekete!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Veronika! Nagyon dögös a fekete szetted! nagyon jó, én is szeretem az ilyen összeállításokat!!

      Törlés
  3. Szia Orsi! Köszi szépen, én is nagyon szeretem. Bár mostanában egy fehér színű szemüveget szeretnék!! majd meg is nézem a linket, amit megadtál!! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...