2012. május 3., csütörtök

I received a Liebster Blog Award...


   El sem tudom hinni, annyira meglepődtem és egyben nagyon örülök neki, hogy Csipkelány küldött nekem egy Liebster Blog díjat. Nagyon szépen köszönöm Neki!!! Olyan sokszínű a blogja, nagyon szeretem olvasgatni, az abszolút kedvenceim a sminkelős bejegyzései. Ja és mindig kedves megjegyzéseket  ír rólam és az outfit képeimről :) !!! 

A Liebster Blog Award szabályai a következők:

1. Írj egy bejegyzést amiben megjelenik a Liebster Blog Award logója és ismertesd a szabályokat !


2.Linkeld be annak a blogját, akitől a díjat kaptad és írj neki egy hozzászólást, melyben ezt megköszönöd !

3. Válassz 3-5 blogot, akiknek tovább küldöd a díjat. A bejegyzésedben linkeld be a blogjaikat és értesítsd őket a választásodról!

4. Írj magadról 5 dolgot, amit az olvasóid még nem tudnak rólad!

Az én választottjaim: 

A  mindig lebilincselő olvasmányokkal megörvendeztető  High Style Blog
A mindig bájos, csinos, bomba lány, a BoutiqueBlog
Az első magyar divatblog, amit felfedeztem és megerősített blog írói elhatározásomban Divatbella
és
A most már társszerzőkkel is kibővült nagyon csajos blog, az F.B.I.



és az 5 dolog rólam, ami hirtelen eszembe jutott: 


1. Még hajadon vagyok, de két hét múlva, férjhez megyek az én édes Petimhez.

2. Van egy kislányom, akit Lillának hívnak (bár azt hiszem ez nem újdonság) most lesz másfél éves, 2010 novemberében született és teljesen felforgatta az életünket :)) .

3. 1998 óta a szállodaiparban dolgozom, lassan 15 éve ugyanannál a cégnél.

4. Éveken keresztül, rendszeresen, összesen kb 15-20szor Londonba utaztam és minden alkalommal sok sok pénzt költöttem magamra, ruhákra, táskákra, stb.. Azok a régi szép idők :)))

5. Kedvenc országom Franciaország, egyszer szeretném bejárni keresztül kasul autóval az én kis családommal.



10 megjegyzés:

  1. de édes vagy, nagyon szépen köszönöm, bearanyoztad az estémet!
    <3

    VálaszTörlés
  2. Most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik! Hasonlóan divat- és szépségmániás vagyok , mint Te, ééés... az én kisfiam is 2010. novemberben született :)) Az enyém 20-án, a Te kislányod melyik nap?

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nagyon kedves vagy! Bocs, hogy csak most válaszolok, de egész délután Lillussal rohangáltam :) Egyébként Ő nov.15-én született. Akkor hasonló cipőben jársz, mint én, divatrajongó és kisgyerekes vagy. Gondolom még Te sem dolgozol. Mi a te blog címed, mert valamiért nem tudok rámenni? Örülök, hogy írtál, remélem tartjuk a kapcsolatot.. :)

    VálaszTörlés
  4. Semmi gond, én is csak olyankor kerülök a net közelébe, amikor alszik:) Nagyon intenzív időszak ez a mostani (is), nincs az embernek nyugta egy másfél éves mellett. Voltak próbálkozásaim, de egyrészt pont az időhiány miatt nincs blogom.
    December - január körül megyek dolgozni, akkor a kisfiam már ovis lesz.

    VálaszTörlés
  5. Hát elég ismerős a helyzet:) Lillus is örökmozgó, már most hihetetlen akarata van.. Én belevágtam a blogírásba, mert már régi vágyam volt, de néha nagyon nem egyszerű kisgyerek mellett.. Ha bármi ötleted van a blogommal kapcsolatban, szóljál!

    VálaszTörlés
  6. Persze, mostantól követlek :) A fb-on rajongód vagyok A. K. H. monogrammal.

    VálaszTörlés
  7. Köszi! Már meg is néztem a fényképeiteket és annyira helyesek vagytok, a kisfiad zabálni való, nagy huligán lehet :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm, és ne haragudj hogy igy megkésve válaszolok, sajnos hanyagolnom kellet a blogomat, túl sok minden történt privat. Mégegyszer köszönöm :)

    VálaszTörlés
  9. Szívesen és semmi baj, csak azt hittem nem jutott el Hozzád! Örülök, hogy visszatértél! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...