2012. május 28., hétfő

My Favourite Beauty Products

     Nagyon szeretem olvasgatni az érdekes magyar és külföldi szépség blogokat, mert sok új információt lehet megtudni a különféle kozmetikai és smink termékekről. Persze mindenki más és más termékeket részesít előnyben, hiszen annyira különböző a bőrtípusunk és az ízlésünk is. Most a kedvenc smink termékeimet szeretném bemutatni, kíváncsi lennék, hogy Közületek használja e valaki ezekből valamelyiket és mi a véleménye róluk. 
     Rengeteg sminkem van, az egészen olcsótól a drága termékekig, melyeket az évek során halmoztam fel és melyeknek szerintem nagy részét nem is használom. Majd most nekiállok szortírozni és a nagyon régi dolgokat ki fogom selejtezni. A különböző sminkeket számtalan csoportba lehetne osztani nem csak aszerint, hogy mire használjuk azokat, hanem pl. a minőség, a kihasználhatóság, a tartósság és a külalak alapján is. Most  úgy válogattam az egyes sminktermékeket csoportokba, hogy mindenhonnan olyan darabokat mutassak be, melyeket a leggyakrabban használok és amelyek leginkább beváltak nekem . 

Primerek:


    Ezeket alapozó alá vagy csak önmagukban használom, mert egységesítik a bőrfelszínt, tartósabb lesz a smink és nagyon kellemes érzetet biztosítanak az arcon. 1.Lancome La Base sminkalap, 2.Smashbox photo finish foundation primer 3. Smashbox photo finish bronzing primer

Alapozók:




Fedésük alapján nagyon különbözőek, a legenyhébb fedésű és tökéletes a hétköznapokra  a  Giorgio Armani Face Fabric Second Skin Nude Makeup (03) , közepes fedésű az Estée Lauder Ideal Matte Refinishing Makeup (02) és erős, tartós fedésű az Estée Lauder Double Wear Stay in place Makeup (02).

Korrektorok


LaRoche-Posay Toleriane (11) alapozóját használom korrektornak, csak pici pöttyöket teszek fel, ahova szükséges, teljesen elfed mindenféle bőrhibát. Szemhéjra az Essence eyeshadow base-t teszem fel a szemhéjfesték alá.

Púderek




Kőpúder, világosabb árnyalatú 1.Clinique Clarifying Powder Makeup (04), 2.sötétebb árnyalatú a Lancome Micro-aerated Pressed Powder (04) és porpúder 3. Estée Lauder So Ingenious Multi Dimension loose powder (02) 

Pirosítók:


1. Három nagyon szép szín árnyalat található az Astor Skin Match Blush-ban, Peachy Coral (02) , 2. Sephora Blush, (05) sajnos egyszer leejtettem, de még így is tudom használni, 3. The Body Shop Mineral Bronzer (01)

Szemspirálok:


 1.Bobby Brown Lash Glamour Extreme Lengthening Mascara, 2. Artdeco All in one Mascara 

Szemceruza, szemhéjtus:


1. Lancome Artliner szemhéjtus, 2. Avon Extra Lasting szemhéjtus ceruza, 3. Essence eyeliner pen, 4. Estée Lauder Stay in place eye pencil

Szemhéjfestékek


Itt nehéz volt a kedvenceket kiválasztani, mert elég nagy a választék. 
1.Yves Saint Laurent Omre Solo Double Effect (05) 2. Clinique high impact Eye Shadow (17) 3. Deborah  4. Estée Lauder Pure Colour Aqua Pool 5. Smashbox Champagne Eye Shadow 6. Catrice Made to stay Longlasting Eyeshadow (010) 7. Il Makiage Sun Glow (highlighter és szemhéjpor)

Krémes Szemhéjfesték:


1.The BodyShop Cream Eye Colour (06, Cashmere), 2. Clinique Eye shadow stick (blue heaven) 3. Estée Lauder Double Wear Stay in place Shadow stick (08, black pearl) 


Highlighter és Face bronzer:


1.Zara Shimmer stick , 2. Lancaster face bronzer , 3. Smashbox Artificial Light Luminizing Powder, 4. H&M Shimmer Gold Powder

Rúzsok: 


1. Clinique High Impact (19,Extreme pink), 2. Estée Lauder Pure Colour Crystal Lip Gloss Pink Candy, 3. Il-Makiage (3031 Coral Reef) 4. Estée Lauder Pure Colour Lip Vinyl (502, plastique pink) 5. Chanel Hydrabase (29,Fuchsine), 6. Yves Saint Laurent Pure Lipstick (141) , 7. The BodyShop delipscious tinted lip balm , 8. Lancome Le Rouge Absolu (277,Beige Or)

Szájfények: 



1.Vital Radiance Moisture Boosting Lip Shine (08,sheer wine), 2.BeYu fruit &gloss (38), 3. Artdeco Brillant lip gloss, 4. H&M LipGloss , 5. L'oréal Glam Shine, 6. TheBodyShop Born Lippy Satsuma Shimmer LipBalm , 7.TheBodyShop candied ginger lip balm

Paletták




1.Givenchy Palette, 2. Lancome attraction couleur Makeup palette, 3. H&M Minnie Kisses Eyeshadow, 4. BeYu Fun & Style Quattro Eyeshadow



5 megjegyzés:

  1. Primert a nappali krém fölé teszed? nem lesz nehéz tőle az arc? még sose próbáltam,csak olvastam róla mostanában.
    És mi a funkciója a Highlighter-nek?

    VálaszTörlés
  2. Igen, én először bekenem magam a szokásos krémmel és hagyom, hogy beszívódjon és utána teszem fel a primert és rá az alapozót. nem nehezíti el az arcot egyáltalán, de szerintem ez is a terméktől függ. Sokféle létezik, az egyik ami nekem van vitaminokat is tartalmaz, de létezik olyan, ami hidratálót és fényvédőt is.. olyan selymes érzetet ad és picit szebb lesz tőle a bőr. persze nem minden nap használom, van úgy, hogy csak a primert és korrektort, alapozót már nem. Az én egyik primerem színezett, így ha jobban érzem magam a bőrömben, akkor csak azt használom.. Én nem vagyok (sajnos) smink hozzáértő, szerintem keress rá az interneten, nagyon jó cikkeket lehet találni a highlighter használatáról. Azt tudom, hogy kiemeli és fényt ad az arcnak. csak egy picit kell tenni leginkább a szemöldök csont alá, az arc csont( ahova a pirosítót teszed) fölé! áll csontra, homlok csontra.. Nem használom olyan gyakran, de ha igen, akkor szerintem nagyon jól mutat..

    VálaszTörlés
  3. találtam egy cikket, de rengeteg van az interneten http://makeup.blog.hu/2012/01/23/highlighter_1x1

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...