2012. május 7., hétfő

New Blue H&M Skirt


     Ezek még tegnapi képek, csak meg akartam mutatni ezt a kék szoknyát, amit tegnap vettem a H&M-ben. Több típusban is lehet kapni, egyszínűt és mintásat is, de nekem ez a szép kék szín tetszik a legjobban. Ár: 2490,-Ft

      These pictures were taken yesterday, I just wanted to show you my new skirt from H&M. It is available in different colours and patterns, but I like this nice blue colour the best. The price is: 2490,- HUF


A H&M weboldalán csak ez a 4 típus van rajta..
There are only these 4 versions on the H&M website.

 
 

3 megjegyzés:

  1. Annyira jól áll Neked a szoknya, irigyellek is emiatt ...:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, de hát biztos Neked is jól áll ! vagy nem? Próbáltad már? Ennyi pénzért szerintem marha jó ez a szoknya, jó a szabása, nem túl rövid és nagyon szép színekben van. Tulajdonképpen az összes tetszik, de mégis ez a kék volt a tuti! Milyen az élet Németországban? Biztos olcsóbban lehet vásárolni!!!

    VálaszTörlés
  3. Jó kis leárazások vannak, bár meg kell mondjam öszintén, hogy a H& M és társaiban csak tavaly kezdtem el vásárolni, unalmamban.
    Ööööö, nem vagyok 50 kiló sem, de láb- komplexusban szenvedek, ezért csak akkor veszek fel rövidet, ha nagyon muszáj ( kánikulában).
    Milyen az élet? Mindenképpen jobb, mint otthon, anyagilag legalábbis :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...