2012. május 5., szombat

Outfit with a touch of Neon

   Ezeket a képeket LC barátnőm készítette rólam, a délutánt együtt töltöttük, nagyot sétáltunk, játszótereztünk és benéztünk a Mom Parkba is. 

Ma így néztem ki: Menta zöld színű felsőt kombináltam egy drappos, barnás magas derekú nadrággal, hozzájuk neon zöld kiegészítőket választottam és egy arany színű, köves gladiátor stílusú szandált.

     Today I spent the afternoon with LC, she took these pictures of me.

This is how I looked today: Wearing a mint top with a pair of  dark beige high waist trousers, choosing some neon green accessories and a gold rhinestone gladiator sandals.  


Felső/Top: H&M Divided ; Nadrág/Trousers: Mango ;  Nyaklánc, Napszemüveg/Necklace, Sunglasses: H&M ; Cipő/Shoes: Faith ; Öv/Belt: Accessorize

7 megjegyzés:

  1. Szuper nap volt!!! :) Elgondolkodtam....nekem is kell valamilyen neon nyaklánc! Megtetszett rajtad!

    VálaszTörlés
  2. A te hajszínedhez még szuperebb! Jövő héten valamelyik nap délután elmehetünk együtt körülnézni!! ok?

    VálaszTörlés
  3. Rendben! Addigra körülnézek,hátha van még a keresett H&M nyaklánc :)

    VálaszTörlés
  4. Ok!!! Befestettem az új neon körömlakkal egy köves fülbevalómat és egy medált,jól néznek ki... just D.I.Y. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...