2012. május 26., szombat

Shopping in Austria

    Régebben mikor még nálunk nem volt sem H&M, sem Zara, tömött szatyrokkal tértem haza egy bécsi kiruccanásból, de most, hogy tulajdonképpen majdnem minden kapható itthon is, így nem lett annyira tele a bevásárlókosár. Kifele menet megálltunk a Parndorf Designer Outlet-ben és kedvenc boltjaimat végiglátogattuk. Minden alkalommal, ha ott vagyunk a Gucci, a Burberry, az Armani, a Mango és a The BodyShop kihagyhatatlan számomra. Ezúttal a szokásos The BodyShop bevásárlásom után még "nászajándékként" a Burberry boltban vettünk nekem nagyon jó áron egy szürke vékony anyagú nadrágot és a férjemnek (milyen furcsa így leírni, még szoknom kell) egy Armani fürdőnadrágot. Van az Outlet-ben egy nagyon jó, kozmetikai cikkeket árusító üzlet is, ahol a bolti árak töredékéért lehet számtalan smink és kozmetikai termékhez hozzájutni. Ez alkalommal egy Smashbox Primer-t és egy szemhéj festéket sikerült kifognom, kb negyed áron.  

Bécsben egyik kedvenc boltom a számunkra csak online elérhető Forever21, ahol hatalmas a választék és nagyon jó áron lehet ruhákat és kiegészítőket venni. Sikerült is beszereznem egy neon sárga és szürke csíkos pólót, egy másik csíkos, hosszabb fazonú felsőt, egy színes csíkos kis ruhát, egy pink bikini alsót és két fülbevalót. Persze azért a Zara-ban is körülnéztem, ahol most csak egy spagetti pántos "neon barack" színű toppot vásároltam. Vettem még egy rózsaszín melltartót a H&M-ben, 7 Eur-ra volt leárazva 14-ről, de arról elfelejtettem képet készíteni.








2 megjegyzés:

  1. Látom csak egy-két dologért ugrottatok át :) :) :)

    VálaszTörlés
  2. Láthatod, milyen visszafogott voltam, alig vettem valamit...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...