2012. július 11., szerda

Dark Blue and Light Pink

  Újra itt vagyunk a városban a pici nyaralásunk után, ami meg kell mondjam, hogy egy csöppet sem hiányzott. Na vissza az outfitekhez! 
   A sok rohangálós és strandolós ruháim után most egy kicsit nőiesebben öltöztem fel. Egy sötétkék szűk szoknyát és egy világos rózsaszín ujjatlan felsőt párosítottam össze és az egészet arany szandállal "díszítettem". A sötétkék szín nyáron tökéletesen helyettesíti a megszokott feketét, hiszen fel lehet venni elegánsan és hétköznapiasabban is megannyi színösszetételben. Gondoljunk csak a klasszikus tengerész csíkokra vagy az örök piros-kék és zöld-kék kombinációkra. Egyébként tetszik a póló egyszerű, mégis különleges szabása és a hónalj alatti mélyebb kivágása. 




Szoknya/Skirt: Zara; Felső/Top: H&M Trend; Cipő/Shoes: Jasper Conran; Táska/Bag: Louis Vuitton

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az elegáns szoknya+póló szerű felső párosítás. Mostanában nagyon szeretem az ilyen összeállításokat. :) Csinos vagy (mint mindig).

    VálaszTörlés
  2. Igazán csinos össze állítás!

    VálaszTörlés
  3. Szia Ildi! köszi :) igen, én is szeretem ezeket a kombinációkat...

    VálaszTörlés
  4. Köszi Csipkelány! rájöttem, h nagyon jó szín ez a sötétkék, olyan klasszikusan elegáns.. A szoknya egyébként tényleg jó szabású, hátul van egy arany cipzár is.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...