2012. július 30., hétfő

H&M Trend Sale


    Már említettem, hogy fantasztikus árleszállítás van az általam nagyon kedvelt H&M Trend kollekció sok-sok darabjára. Annyi mindent tudtam volna választani, de most mégis ezekre szavaztam.

Barack színű valódi bőr szoknya (19900,- helyett 2000,- !!!), fekete peplum valódi bőr hátul végig cipzáros felső (19900,- helyett 2000,- !!!), fehér rövid ujjú blúz, gyöngyökkel hímzett gallérral (9900,-helyett 2000,-) és szürke mély oldalt kivágású ujjatlan felső (3990,- helyett 700,- !!!). 







 




10 megjegyzés:

  1. Sziszike !Nagyon ügyes vagy,de már ne találj semmit,mert már új gardrób után kell néznem ,mert az enyém már tele.Most már ne szólj,ne vegyél nekem semmit.De azért nagyon jó kis cuccokat találtál nekem is.Kerüld az üzleteket,menjetek nyaralni!!!!!!!!!Jó utazást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, mind kettőnk gardróbja telített, de ilyen kincseket nem lehetett ott hagyni a boltban ennyi pénzért!!!

      Törlés
  2. Ahh, most megkaptam a kegyelemdöfést. Azt a bőr peplum felsőt nagyon vártam Szegeden, de hiába, itt nincs Trend. És az árak ... grrX%!? Itt azért 70%-nál nem mentek lejjebb. Jó neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem egyformák az árak országszerte!? Igen, az a bőr felső nagyon szép, sajnálom, h nálatok nem árulják. egyébként Bp-en is csak két üzlet árulja a Trend-kollekciót. Mázlim volt, h egyáltalán volt még a Mom Parkban, így is picit nagyot vettem, mert összesen egy darab volt. még annyi sok mindent tudtam volna, főleg blúzokat venni... :)

      Törlés
  3. A bőr szoknya és a fehér gyöngyös blúz fogott meg a legjobban. Jövő héten megnézem Eisenstadba mit találok... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sőt a kettő együtt felvéve nagyon jól mutat! Remélem találsz valami szuper darabot! Bár nem tudom, h ott egyáltalán árulnak e Trend cuccokat, viszont biztos nagyon jó árleszállítások vannak!

      Törlés
  4. Wow, de jó cuccok! Szerintem én már csak ősszel fogok körülnézni Eisenstadt-ban, mert ott mindig marad egy csomó leárazott cucc, tavaly is így voltam vele. A bőr peplumos felsőt nagyon irigylem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) már alig várom, h felvehessem, de most még picit meleg lenne!

      Törlés
  5. Mindegyik nagyon szuper! A fekete bőr peplum felsőt nagyon, nagyon irigylem. :) Sokat szemeztem veled, de nem akartam 20.000-ért megvenni és most a elárazásnál pedig nem találkoztam vele. :( Nagyon jó ízlésed van, tényleg jó darabokat választottál. Várom, hogy felvéve is megmutasd őket!

    VálaszTörlés
  6. Köszi Ildi! Azok a bőr cuccok eszméletlen jó darabok, nem is értem,h ilyen potom összegre leárazták őket! Majd lesznek képek biztosan!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...