2012. július 14., szombat

Leopard and Denim


style.com

   Már írtam róla, hogy újabban megint nagyon tetszenek a különféle állatminták a ruházatokban és a kiegészítőkben. Most leginkább a leopárd mintáért vagyok oda. Inspirációért nem kell messzire kutakodni, hiszen sok külföldi blogon, street style fotókon és divat kampányokon találkozhatunk velük. Ma legszívesebben egy farmer nadrággal és egy fekete, magas stiletto cipővel kombináltam volna a képeken látható felsőmet, de a melegre való tekintettel kicsit szellősebbre kellett vennem az öltözékemet. Azért valamennyire maradtam az eredeti farmeres elképelésemnél, csak a nadrágot szoknyára és a magas sarkút, picit alacsonyabb sarkúra és más színűre cseréltem. 

   I have already written about my latest mania, the animal patterns in clothes and accessories. They are so in trend this summer and definitely in autumn as well. My favourite is the leopard print above all. My today's outfit plan was wearing leopard and denim together with very high black stiletto shoes. My choise would have been a pair of denim jeans combined with the leopard top, but it was so hot during the day, so I had a slight change of plan. I swapped the jeans for a denim skirt and the black shoes for some lower heels. 



Szoknya/Skirt: Newlook; Felső/Top: H&M Divided; Cipő/Shoes: Stradivarius; Táska/Bag: Vintage


style.com

missterfaith


pinterest.com



2 megjegyzés:

  1. Ma a Zarában is volt állatos ,párducos öv,csak egy része szőrős volt,a tied szebb.Sikerült vennem egy fekete-aranylácos övet amit te is ajánlottál a H&M -ből és végre találtam térdig érő fehér vászonszoknyát is.Most már jobban vagyok mert a szoknya nagyon hiányzott a szekrényemből..... ,.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök a szoknyának, h végre rátaláltál!!! ugye, h milyen jó a H&M láncos öv, sőt az ára is baráti! A Zara-s övet én is láttam, de az annyira nem tetszett, az enyém sokkal jobb!!!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...