2012. július 18., szerda

Vintage Pieces

   Csak egy gyors bejegyzés még tegnapról, ahol egyik kedvenc színemet a királykéket fehérrel és barnás-bézses színekkel viselem. A kék, magas derekú, elől gombos harang szoknya és a két tónusú bőr boríték táska igazi vintage kincsek, családi "örökségek". Szerintem most is tökéletesen megállják a helyüket, sőt keresve sem kapnék hasonlókat ilyen jó minőségben.

    Just a quick post from yesterday, when I was wearing one of my favourite colours, the electric blue combining with white and brown-beige colours. The high waist bell shaped skirt and the two tone envelope clutch are vintage family treasures. I think they still look so good and their qualities are much better than the similar high street pieces.





Szoknya,Táska/Skirt,Bag: Vintage; Felső/Top: H&M; Cipő/Shoes: Gamloong

2 megjegyzés:

  1. Szuper ez a szoknya! Nagyon szeretem a királykéket bézses-barnás árnyalatokkal, mióta kipróbáltam, megtetszett.
    Nyereményjátékot indítottam, ha érdekel :-)
    http://boglarkastyle.blogspot.hu/2012/07/nyeremenyjatek-blogon-nyerj-lilart.html

    VálaszTörlés
  2. Köszi, tényleg legalább 30 éves darab, nagynénémtől való.. nekem is az egyik legkedvencebb színem, sokféle színnel össze kombinálható. Ok, megnézem a nyereményjátékot!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...